Медичний маркетолог, молекулярний дієтолог, рециклінг-еколог, спеціаліст із навігації в умовах Арктики та дизайнер віртуальних світів.

    Всі ці слова – це не терміни із футуристичного блокбастеру, а цілком реальні професії уже найближчого майбутнього.

    Швидкість змін у світі зростає шаленими темпами, а складність професійних задач неупинно збільшується.

    На початку 2000-х ми не чули таких слів, як хедхантер, менеджер соціальних мереж, СЕО-оптимізатор тощо. Утім зараз це одні із найбільш необхідних спеціалістів, без яких не "живе" жоден бізнес.
     І от знову, так само як і 20 років тому, ми чуємо нові, майже фантастичні слова та спеціальності, проте ще не зовсім розуміємо той необхідний набір софт та хард скіллз, без яких не стати ані спеціалістом нової професії, ані просто професіоналом, який знатиме свою справу від А до Я та й матиме справді високий гонорар.

Немає коментарів:

Дописати коментар